Film

Oglądałem wczoraj taki film…

Oglądałem wczoraj taki film „Cuck”. O czym to jest? Film opowiada o losach pewnego niestabilnego psychicznie i sfrustrowanego seksualnie 30 letniego #przegryw XDD To w skrócie i ze spojlerami, gość mieszka z matką i jest typowym fanem #trump i #konfederacja który nienawidzi arabów, czarnoskórych. Dlaczego? Ponieważ on sam bezrobotny musi usprawiedliwić przed sobą, że mimo 30 na karku nie ma nic i nic z tym nie robi, żeby to zmienić, a tymczasem muzułmanie z okolicy prowadzą lokalny sklep, syn właściciela uczy się do collegu. Nasz antybohater całymi dniami siedzi, żre jakieś przekąski, wali konia i ogląda prawicowych szurów. Wiecie takich co mówią o tym, że ameryka upada, make murica great again, a na naszym podwórku to byłby np #braun czy #antyszczepionkowcy ogólnie wszystko można podłożyć pod nasze realia, tylko bieda dom w la trzeba zamienić na bieda mieszkanie w bloku. Chłop zaczyna nagrywać filmiki na takiego filmowego odpowiednika youtuba. Wiecie takie żale przegrywa, że stracił pracę, a imigranci to majo wszystko, że muryczka upada, ale nie na mojej zmianie. Potem poznaje online dziewczynę, z którą się umawia. Co jest w sumie dziwne, bo kolo z wyglądu to masakra. Jakieś ubrania ala bazar, włosy szkoda gadać, wielki bebzon i ginekomastia, ogólnie sprawia wrażenie brudasa. Ale spotyka się z dziewczyną w kawiarni, kupuje jej kawę, ona tam mówi o sobie. Ten gapi się na jej ciało i już fantazjuje, aż nagle ona go pyta o jego zainteresowania. To ten mówi, że wojsko, bo nasz kraj ma problemy i wszyscy są cuckami, takimi pipkami. Ona mu mówi, że ją to obraża co ona mówi, a ten dalej, że dlaczego przecież wszystkie lochy lubią samców alfa XDD Jezu gość tak dobrze zagrał takiego przegrywa z #blackpill że aż czułem cringe XDD Ona po ogarnięciu, że to świr chciała wyjść, a on ją szarpie i mówi, że PRZECIEŻ KUPIŁEM CI KAWĘ NIE MOŻESZ, DLACZEGO JESTEŚ TAKA BIJACZ XDDD A POTEM NAGRYWA FILM O AM3RYK@NKACH XDDDD Chociaż do #p0lka też by pasowało. Wiecie takie żale, że każda chce chada (tak powiedział to XD) wszystkie to gold diggerki i każda cię zdradzi i to ich wina XD A potem to już się robi nudno, zostaje cuckiem takie tam, przyjmuje nawet facial na twarz od rosłego czarnoskórego, zakochuje się w tej lasce do której walił sobie gruchę jak ona się ten tego XD Zakochuje się, bo ona naćpana mu dała i zaliczył 1 raz w swoim 30 letnim życiu XD Potem robi karierę wśród przegrywów i szurów. I teraz jest ciekawa cześć, prawda o jego karierze cucka wycieka i zostaje rzucony przez byłych towarzyszy na pożarcie. Jego idol i mentor go obraża, pokazując filmy z nim w roli głównej XDD On dostaje szału, zabija matkę, parkę dla której robił jako cuck, strzela do przypadkowych ludzi i na koniec rani właściciela sklepu. Jednak nie zabija go ani jego syna tylko wychodzi do bagiet i BAM BAM BUM BUM z desek. Ogólnie film średni, ale do pośmiania się z przegrywów ideolo, normalnie miałem wrażenie, że oglądam przygody typowe fana #korwin i przegrywa z #wykop a sam główny aktor Zachary Ray Sherman idealnie zagrał rolę takiego typowego przegranego oblecha (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#neuropa #film #kino #bekazprawakow #bekazpodludzi

Film

Plakat promujący film…

Plakat promujący film „Bliskie spotkania trzeciego stopnia”, 1977.

#starszezwoje – tag ze starymi grafikami, miedziorytami, rysunkami z muzeów oraz fotografiami

#historia #ciekawostkihistoryczne #film #plakatyfilmowe #myrmekochoria

Film

@wakxam: Zawsze podziwiam…

@wakxam: Zawsze podziwiam takich ludzi jak Warwick Davis(105 cm wzrostu) czy Peter Dinklage(132 cm wzrostu), udało im się założyć rodziny, zagrać w filmach i to nie byle jakich bo obydwóch możemy spotkać w takich produkcjach jak Harry Potter czy Opowieści z Narnii, zarobili takie pieniądze o jakich zwykły kowalski nawet ze wzrostem 185 może sobie pomarzyć, nie mówiąc że nie jeden #rozowepaski byłby zainteresowany nimi bardziej niż chadem, nie siedzieli i nic nie robili, nie użalali się nad sobą, wiadomo mogli mieć słabsze dni ale dla mnie oni są wygrywami życiowymi pomimo ich niepełnosprawności…Szacunek mam do takich ludzi ogromny! #rozowepaski #aktor #film #niepelnosprawni #wygryw #przegryw